https://ru.gravatar.com/userimage/181427066/e78d419a4f8e77b13d55c3bc1385006e.jpg

пʼятниця, 13 березня 2020 р.

Гейміфікація на уроках біології як сучасний інструмент мотивації до навчання

Використання платформи Classtime на уроці біології - це ще один з напрямків роботи, що подобається майже всім учням. Звісно, що цьому передує підготовка завдань вчителем, опрацювання матеріалу, перевірка, перегляд, як саме це буде виглядати на сторінці в учнів. Але воно того варте, коли бачиш  емоції дітей, радість, або сум (якщо твоя команда не в переможцях), здивування. Гейміфікація позбавляє учителя   від паперової роботи, оцінки за відповіді виставляються автоматично, це ще один великий плюс. Якщо учні не хочуть щоб інші бачили їхні оцінки, прізвища можна сховати. Результати можна побачити по кожному питанню, зясувати, які саме завдання виявилися складними, а які ні. Отже, працюємо й надалі в цьому напрямку, аби здивування дітей перейшло в бажання вчитися та досягати результатів.



1 коментар: